?

Log in

Love is a Verb Here In My Room [entries|friends|calendar]
luck_be_alady

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

wow [30 Oct 2006|06:50pm]
[ mood | content ]

Its been over a year since ive been on here and now for the life of me I can't figure out why anyne wouold ever want a frickin myspace.

its lame and this is better

this is strictly about posting and actually talking to people whereas myspace is strictly about pictures and how cool your page looks..fuck that shit.

im home.

muah.

(3 Lovers Wanna Have Sex on the Beach)

[17 Apr 2005|08:06pm]
OMG
OK....so i thought it would be cool to do something new and exciting..wrong..so here i am again.


to recap the last three monthes--
--so much has happened its amazing. I cant even believe that its almost the end of the year.crazy
france weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
anyways.

IM TIRED OF PLAYING THIS GAME.
ITS ALL XPOCBGJHNDFHINJMVBKM SHIT.
(1 Lover Wanna Have Sex on the Beach)

byebye [05 Feb 2005|09:48am]
hey guys-
its time for a change
no more lj or myspace
visit me here kay?

http://learntolove45.modblog.com/core.mod?show=main#chatterbox

lovelove
<3333
(Sex on the Beach)

[31 Jan 2005|09:52pm]
yea so today was kind of long...but tomorrows a half-day...so WOOHOO!!!!
im gonna do nothing...i think
and then wedsnesday....PASSPORT
i need to do that and stop putting it off...
till then kids.
much love
(Sex on the Beach)

[30 Jan 2005|07:28pm]
ok so
i saw Hide and Seek
im never playing that game again....or marco polo....EVER
it was sooooooo good tho.
definitely worth it
(3 Lovers Wanna Have Sex on the Beach)

[26 Jan 2005|09:28pm]
hahaha
ok so..im sitting here copying like 20 cds to my computer....i have like 70 hrs. of music now...
anywho
shaina...who the fuck is the damn yuppy...u need to stop writing about people we don't know...weirdo
hows the marriage?...good?...i hope so....he's a hottie....and im sure a total sweetheart...u did good girl
(Sex on the Beach)

[25 Jan 2005|09:32pm]
ok so...
tomorrow is wedsnesday
i really dont like weds. sometimes.
lots of reasons.
some reasons i love weds.
but then....stupid little sophomore whores ruin everyrhing
uhuhuhhh...

thnx. for the ego boost
(2 Lovers Wanna Have Sex on the Beach)

[24 Jan 2005|08:19pm]
embrassez dans le pleut.

Oblige-moi t'amour.
(4 Lovers Wanna Have Sex on the Beach)

[23 Jan 2005|10:12pm]

 

 

hahaha..u know u watched it..and it is awesome.

(3 Lovers Wanna Have Sex on the Beach)

[23 Jan 2005|05:02pm]
je veux te faire mieux.
(1 Lover Wanna Have Sex on the Beach)

[22 Jan 2005|09:35pm]
suburbias hott tonight.
(2 Lovers Wanna Have Sex on the Beach)

[19 Jan 2005|09:49pm]
[ mood | crazy ]

o my goodness...i dl'ed the acoustic of Grand Theft Autumn........
A----MAZING





A---MAZING
SIMPLY...AMAZING

O MY GOD...ITS AMAZING

(Sex on the Beach)

SODFBGNDFGBJAF [18 Jan 2005|09:32pm]
omgomgomgomgomgomgmomg
OMG
I CAN'T BELIEVE IT
(2 Lovers Wanna Have Sex on the Beach)

uhuhuhhh [15 Jan 2005|10:37pm]
so this weekend so far has totally rocked....friday night...i haven't laughed that hard in so long...and I haven't been so flattered in a while either....the guy at taco bell gave me my food for free..what a sweetheart...it was awesome

tonite? we are definitely spending more time down at the U and the student union.
damn...that was sooo much fun
Johnny Rockets baby....uhuhuhuhh
(Sex on the Beach)

[07 Jan 2005|05:28pm]
Zoom Boom Boom Boom
(Sex on the Beach)

[07 Jan 2005|05:13pm]
[ mood | blank ]

ok so....pep assembly today...it was ok...i guess.....we sucked....and i swallowed the wrong way and couldn't stop coughing for the entire dance.....it really sucked...alot....some people said it was good....but im not so sure....

anyways...game tonight..clinic from 8:30-4 tomorrow....in gonna be so tired...but then tom. night...hopefully i'll see white noise...i want to....it looks good...but not that scary....we'll see

this week went fast...i can't believe that tomorrows saturday...yes...ooooo....my sista is gonna come out in a few weeks and spend the weekend to make up for missing xmas...it'll be fun...haha

im bored...so i changed my layout...its been the same since i don't know when..holy crap...the sex on the beach icon will soon be replaced...i don't know with what..but its time to let that one go byby....

do u like it?

(Sex on the Beach)

Sjbfsdfijbndrfhb [05 Jan 2005|06:44pm]
[ mood | crazy ]

No matter how hard the smackdown.....Im still gonna kick your ass....



haha kiki....GUESS WHERE WE'RE GOING?!?!?!?!?!?!?!

(2 Lovers Wanna Have Sex on the Beach)

[20 Dec 2004|10:21pm]
[ mood | calm ]

      
honesty is love
brought to you by the isLove Generator



haha i did this thing just because and then i realized the truth behind it. However, with honesty almost always comes pain and anguish in extremely large doses.
it always ends bad...why? If honesty is the best policy, why does it always shit in your face for doing the right thing? The problem is that even with the honesty, there will always be something unsaid...and something is always being left out of the confession because the sub-concious part of our souls that worry about hurting the other person stops us from telling the WHOLE story, no edits, no changes. It can't be until everyone has spoken and spoken with the utmost truth and honesty towards others and themselves, even if it means admitting to their own wrong-doings, that good things will come from honesty...Never forget that the honesty you CHOOSE to reveal, will never be as good as the honesty that is COMPLETE and untouched by fear and insecurity.
(4 Lovers Wanna Have Sex on the Beach)

self aggrandizement is a pathetic disguise [19 Dec 2004|09:03pm]
[ mood | crazy ]

so today i wrapped christmas presents
and tommorrow i have dance practice woohoo
december is going too fast for me


the deadline has come and gone....ahha what a joke to think any of us would actually meet it

whatever

how about next december 1st?
kay, sound good?

well merry christmas to all you guys and have a good new year
maybe ill see you some time soon

Ya gotta flicky flicky flick flick flicky flick yo tongue

hahahahahjaha

(Sex on the Beach)

[16 Dec 2004|03:11pm]
[ mood | bouncy ]

omg...
I got my chem grade today



i got a B!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahaahahhaha....woooooo...that totally makes my day and my christmas vacation....holy shizzle

anywho
merry xmas to all
have fun and don't do anything stupid....hahaha...right

anyways..off to go clean up the kitchen and wrap xmas presents

ooo....nicole i have to see u before u leave kay?
<33

(2 Lovers Wanna Have Sex on the Beach)

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]